Czym jest co-packing i dlaczego warto z niego korzystać?

Co-packing to w najprostszym możliwym ujęciu pakowanie, przepakowywanie produktów, a także wymiana opakowań. Należy mieć świadomość, że usługi, które wchodzą w zakres omawianego rozwiązania z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców.

Jakie są największe atuty co-packingu?

Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że zlecenie usług co-packingu zewnętrznej firmie jest przede wszystkim ogromną oszczędnością. Nikogo nie powinien dziwić ten fakt, ponieważ koszty związane z zatrudnieniem pracowników czy zakupem właściwych narzędzi są stosunkowo wysokie.

Z kolei zlecając pakowanie lub Przepakowywanie towarów zewnętrznemu podmiotowi, przedsiębiorca płaci tylko za określone zlecenie. Oznacza to, że oszczędza na kosztach stałych. Właściciel firmy będzie miał całkowitą pewność, że wszystkie prace zostaną wykonane profesjonalnie. Godny uwagi jest fakt, że niektóre zlecenia będą wymagały wykorzystania parku maszynowego.

Kto dokładnie korzysta z usług co-packingu?

Warto wiedzieć, że w zdecydowanej większości przypadków z omawianego rodzaju usług korzystają firmy, a także producenci zajmujący się sprzedażą internetową. Można zaobserwować, że z roku na rok coraz większa liczba marek decyduje się na stworzenie koszy podarunkowych i zestawów promocyjnych.

Należy mieć świadomość, że wysyłanie drobnych upominków partnerom biznesowym może umocnić, a także zacieśnić relacje biznesowe. Ponadto koszyki podarunkowe bardzo często mogą być wysyłane przy różnych okazjach.

Jakie kwestie powinno się wziąć pod uwagę wybierając firmę świadczącą tego typu usługi?

Zdecydowanie najlepszą możliwą opcją będzie postawienie na przedsiębiorstwo z przynajmniej kilkuletnim doświadczeniem. Pracownicy firmy muszą dokładnie wiedzieć, jak powinno wyglądać przepakowywanie towarów.

Rekomendowane jest także zwrócenie uwagi na dotychczasowe realizacje i portfolio. Przedstawiciele firmy muszą zdawać sobie sprawę, że przepakowywanie produktów ma dla klientów ogromne znaczenie. Można również zweryfikować, z jakimi markami dane przedsiębiorstwo pracowało wcześniej. Można również sprawdzić, jakie ma opinie w internecie.