Jak zostać certyfikowanym partnerem google?

Można zaobserwować, że z roku na rok coraz większa liczba agencji e-marketingu zastanawia się, w jaki sposób można zdobyć certyfikat Google Partners. Konieczne jest przede wszystkim spełnianie określonych wymagań jakościowych koncernu Google w zakresie AdWords. Przedsiębiorstwa doskonale zdają sobie sprawę, że logo google partners jest potwierdzeniem najwyższej możliwej jakości świadczonych usług.

Certyfikowany partner google – wymagania

Warto wiedzieć, że w celu uniknięcia zbyt dużej liczby przedsiębiorstw, które mogłyby poszczycić się posiadaniem omawianego certyfikatu zostały wprowadzone bardzo szczegółowe wymagania niezbędne do jego uzyskania.

Koniecznie jest przede wszystkim przedstawienie wiarygodnych danych firmy. Firma musi ponadto uzyskać przynajmniej jeden (dla Google Partner) certyfikat Google AdWords. Ponadto zadaniem firmy jest także osiągnięcie wyników finansowych, które będą wynosiły przynajmniej 10 tysięcy dolarów/90 dni. Konieczne jest także sukcesywne zwiększanie przychodów.

Certyfikowany partner google – co jeszcze warto wiedzieć?

Koniecznie trzeba wiedzieć, że jednym z najważniejszych etapów w drodze do zdobycia upragnionego certyfikatu Google Partner będzie uzyskanie przez przynajmniej jedną osobą powiązaną z danym przedsiębiorstwem certyfikatu Google AdWords. Jest to oczywiście związane ze zdaniem egzaminu dotyczącego podstaw AdWords z jednego z następujących działów: reklama wideo, reklama w sieci reklamowej, reklama mobilna, reklama w Zakupach Google, reklama w sieci wyszukiwania.

Godny uwagi jest fakt, że w momencie, gdy pracownik danej firmy pozytywnie zda test Google AdWords, zostanie tym samym uznany za specjalistę w określonej dziedzinie reklamy AdWords. Należy także zdawać sobie sprawę, że omawiany certyfikat jest przyznawany na czas 1 roku. W ten sposób firma powiązana z profilem osoby, która zdała egzamin może uzyskać status Partnera Google Premier albo certyfikowanego Partnera Google w jednej z pięciu wspomnianych wcześniej reklamy AdWords. Oczywiście muszą zostać spełnione wszystkie warunki.

Podsumowanie

Uczestniczenie w omawianym programie firmy Google wiąże się z bardzo dużą liczbą korzyści nie tylko i wyłącznie dla pracownika, ale również agencji e-marketingowej. Jak wiadomo wizerunek eksperta zawsze będzie dla potencjalnego klienta gwarancją najwyższego możliwego poziomu świadczonych usług.