Zamówienie na firmowe kalendarze książkowe – które elementy są istotne z punktu widzenia marketingu?

Działalność marketingowa w każdej organizacji skupia się na wielu aspektach. Nawet w ciągu roku zmieniają się narzędzia używane w działalności marketingowej. Okres jesienny i zimowy to czas gdy producent kalendarzy książkowych pracuje pełną parą, aby sprostać wymaganiom działów marketingu. Czy jednak tego typu gadżet ma znaczenie pod względem reklamowym?

Personalizowany kalendarz książkowy – elegancki gadżet marketingowy

Przygotowując gadżety reklamowe należy dopasować je do różnych grup docelowych. Tak jak każde działanie marketingowe, także przygotowywanie i wręczanie kalendarzy książkowych ma za zadanie zwiększy świadomość istnienia firmy i przekonać do zakupu w niej. Producent kalendarzy książkowych przygotowuje produkty o wysokiej jakości i eleganckim wyglądzie. Naczelnym czynnikiem reklamowym będzie oczywiście logo przedsiębiorstwa nadrukowane na okładce. Warto wybierać kalendarze o możliwie najbardziej stonowanych kolorach, chyba że główną barwą jest szczególny odcień lub połączenie barw. Wtedy kalendarz będzie wyglądał atrakcyjnie oraz będzie zwracał uwagę również osób postronnych. Należy jednak wykonywać takie zabiegi z pewną dozą ostrożności, aby kolory nie odstraszyły od używania tego gadżetu.

Jakie treści powinny zostać umieszczone wewnątrz kalendarza przez jego producenta?

Jednak nie tylko logo na okładce ma znaczenie gdy chodzi o działanie marketingowe. Warto również spersonalizować treść, jaką producent kalendarzy książkowych umieści wewnątrz gadżetu. Po pierwsze warto przygotować pomocne dla pracowników czy kontrahentów elementy. Notatnik, miejsce do zapisania adresów – oczywiście mogą być one opatrzone informacjami dotyczącymi organizacji. Przydatnym elementem jest również oświadczenie w razie samochodowej stłuczki – przydatny dokument, który w razie konieczności można go wyrwać z kalendarza.

Komu wręczyć drobny upominek reklamowy w formie kalendarza?

Kalendarze książkowe są zazwyczaj wręczane kontrahentom i klientom. Często jednak przedsiębiorstwo przygotowuje taki gadżet również dla pracowników i jest on elementem podarku bożonarodzeniowego. Zarówno w przypadku kontrahenta, jak i klienta działanie marketingowe jest jasne. W przypadku pracowników jest to działanie, które buduje lojalność i motywację.

Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami z firmy Ateko.pl.